ΑΝΟΙΧΤΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ

Ανοιχτή λογοτεχνία στο

          Διαδίκτυο

Διαβάστε,  περιηγηθείτε,
γνωρίστε ηλεκτρονικά τα 
βιβλία πολλών συγγραφέων.
Βιβλία για μικρούς
και μεγάλους για όλη
την οικογένεια!
 
 
 
 
Αρχαία Ελλάδα-Μύθοι Αισώπου PDF Εκτύπωση E-mail
Τετάρτη, 02 Μάιος 2012 08:40

Αισώπου Μύθοι

20001128154037
20030430014401
20030502011846
20030502012852
20030502013449
20111125150528
20111128153752
20111128162548
20111129115057
20111130085625
20111130092557
20111130105630
20111130110126
20111130110608
20111201104633
20111201105347
20111201110317
20111201110750
20111202112902
20111202113212
20111202150140
20111205135506
20111209111942
01/23 
start stop bwd fwd

Στην παρούσα κατηγορία ασχολούμαστε με θέματα εμπνευσμένα από την Αρχαία Ελλάδα και την διαχρονική ελληνική σκέψη. Μιλήσαμε για το ότι οι Έλληνες είναι οι Πατέρες όλης της Ευρώπης και όλου του Σύγχρονου Πολιτισμού Παγκοσμίως με χαρακτηριστικά παραδείγματα τον Ιπποκράτη Πατέρα της Ιατρικής, τον Ηρόδοτο Πατέρας της Ιστορίας, τον Ευκλείδη Πατέρα της Γεωμετρίας, τον Στράβωνα Πατέρα της Γεωγραφίας, τον Διοσκουρίδη Πατέρα της Φαρμακευτικής, τον Αρχιμήδη Πατέρα της Μηχανικής, τους Κλεισθένη και Περικλή Πατέρες της Δημοκρατίας και φυσικά τον Όμηρο Πατέρα της Ποίησης και τον Αίσωπο Πατέρα των μυθοποιών.

Από όλες τις παραπάνω κατηγορίες θεμάτων επιλέξαμε τον Αίσωπο ως τον πρώτο και σημαντικότερο Παραμυθά του Κόσμου. Το έργο του Αισώπου που αποφασίσαμε να εικονογραφήσουμε είναι ο πασίγνωστος μύθος "Η αλεπού και το κοράκι". Στη συνέχεια, η διαδικασία που ακολουθήσαμε ήταν η εξής:

1) Αναγνώσαμε μια σύντομη έκδοση του μύθου "Η αλεπού και το κοράκι". (5 λεπτά)

2) Ζήτησα από τους μαθητές να μου αναφέρουν τις σημαντικότερες σκηνές του μύθου. (5 λεπτά)

3) Οι μαθητές καλούνται να σχεδιάσουν τις παραπάνω σκηνές με τους κατάλληλους διαλόγους όπως τους θυμούνται αλλά και αυτοσχεδιάζοντας. Οι μαθητές κάνουν χρήση των κατάλληλων εργαλείων
του προγράμματος Tuxpaint, των σφραγίδων(έτοιμες εικόνες) αλλά και σχεδιάζουν τα πρόσωπα του μύθου. Δημιουργούν κατα μέσο όρο 3(τρεις)-4(τέσσερις) εικόνες, οι οποίες συνοψίζουν το μύθο. (70 λεπτά)

4) Οι μαθητές καλούνται να δημιουργήσουν την τελική εικόνα, η οποία θα περιλαμβάνει να ονόματά τους και το Ηθικό Δίδαγμα-Συμπέρασμα του Μύθου, ώστε να γίνει κατανοητό ότι ο Αίσωπος με τις παραβολές του ήθελε να διαπλάσει με ευχάριστο και παραστατικό τρόπο τις νέες γενιές σε αντίθεση με κάποια σημερινά παραμύθια που έχουν στόχο μόνο τη διασκέδαση. (10 λεπτά)

Δουλέψαμε με τις τάξεις Β', Γ', Δ', Ε' και ΣΤ' και χρειαστήκαμε 2 διαδακτικές ώρες με τις μεγαλύτρες και 3 με τις μικρότερες τάξεις. Παρουσιάζουμε δουλειές της Ε' και της ΣΤ' τάξης. 

Επιλογικά, μπορούμε να πούμε πως το παρόν θέμα είλκυσε την προσοχή και το ενδιαφέρον των παιδιών και δούλεψαν χαρούμενα και δημιουργικά. Ακόμη, οι μαθητές προβληματίστηκαν και συλλογίστηκαν τα διάφορα διδάγματα περί Αρετής των Ελλήνων.

Τελευταία Ενημέρωση στις Πέμπτη, 03 Μάιος 2012 16:44
 
Σχετικές ΔημοσιεύσειςΤελευταίες Δημοσιεύσεις

Είσοδος-Εγγραφή



Πέμπτη, 20 Φεβρουαρίου 2025

Το Blog της Μουσικής μας!

Αποτέλεσμα εικόνας για MusicΚλικ στη Μουσική !!!

Ταξίδι_Παιχνίδι_Στο Διάστημα

Ταξίδι στη γνώση του Διαστήματος!

Μικροί Ζωγράφοι

Οι μικροί ζωγράφοι του σχολείου μας! Δείτε τα υπέροχα έργα τους!

Σύλλογος Γονέων Και Κηδεμόνων

Επικοινωνήστε με το Σύλλογο Γονέων Και Κηδεμόνων!

Το Μαγικό Κάστρο

                   

    

Ταξίδι στη χώρα των Παραμυθιών




Με την υποστήριξη του Joomla!. Designed by: business hosting best reseller hosting account Valid XHTML and CSS.