Τελευταίοι Σύνδεσμοι
- Επιστήμες και Μαθηματικά
- Στο Σταυροδρόμι Τριών Ηπείρων
- Πολιτικά και Διπλωματικά Γεγονότα της Νεότερης Ιστορίας Μας
- Πήλιουρας Παναγιώτης
- Ο Παραμυθάς
- Μουσική Πρόγραμμα Μελίνα Εκπαίδευση Και Πολιτισμός
- Η Ιστορία Του Καραγκιόζη
- Οικουμενικό Πατριαρχείο
- Θεσσαλονίκη_Χαλκιδική Τρισδιάστη Περιήγηση
- Σεισμικές Δονήσεις Στον Ελλαδικό Χώρο
- Δραστηριότητες Γραπτού Λόγου
- Μουσεία Όλου του Κόσμου
- Νόησις
- NASA
- ESA
- Διαστημικός Σταθμός
- ESA Για Παιδιά
- Ελληνική Αστρονομική Εταιρεία
- Ταξίδι Στο Ηλιακό Μας Σύστημα
- Ευγενίδιο Ίδρυμα
Μαθηματικά-Γεωμετρία |
![]() |
![]() |
![]() |
Δευτέρα, 26 Μάρτιος 2012 08:57 |
Μαθαίνουμε . . . διασκεδάζοντας και Διασκεδάζουμε . . . μαθαίνοντας! Σε αυτή την κατηγορία ασκήσεων ασχοληθήκαμε, με τις τάξεις Γ', Δ', Ε' και ΣΤ', με μαθηματικά και γεωμετρία. Δημιουργήσαμε, από το μηδέν, πίνακες διπλής εισόδου για τη βαθύτερη εκμάθηση, επανάληψη γνώσεων πρόσθεσης, πολλαπλασιασμού και διαίρεσης. Οι πίνακες διπλής εισόδου σε θέματα κυρίως πολλαπλασιασμού με τη χρήση πολλαπλασίων χαρτονομισμάτων του ευρώ(5, 10, 20) έγινε για την κατανόηση της πρακτικής σημασίας και χρήσεως των μαθηματικών και βέβαια η δυσκολία των ασκήσεων ήταν αυξανόμενη ανάλογα την τάξη.
Ακόμη στις τάξεις Δ', Ε' και ΣΤ' δημιουργήσαμε των μαθηματικό "σταυρό" όπου δίνοταν στους μαθητές 4 αριθμοί στα άκρα του σταυρού, σύμβολα πράξεων και το κέντρο(συνήθως 10.000). Οι μαθητές αρχίζοντας από τους αριθμούς πάνω, κάτω, δεξιά και αριστερά έπρεπε να οδηγηθούν στο κέντρο κάνοντας χρήση όλων των ειδών των πράξεων συνδυασμένα. Ακόμη δημιουργήσαμε διάφορες εργασίες με γεωμετρικά σχήματα, όπως ομόκεντρους κύκλους ή ομόκεντρα ορθογώνια με πολλαπλά χρώματα, αλλά και πίνακες διπλής εισόδου με σχήματα και χρώματα, το οποίο βοηθάει στην νοητική ανάπτυξη, καλλιέργεια των μαθητών. Οι μαθητές στο τέλος "στόλιζαν" με ελευθερία κινήσεων (βάζοντας ζώα, φυτά, σχήματα, ζωγραφιές κλπ) τις ασκήσεις τους. |
Τελευταία Ενημέρωση στις Κυριακή, 08 Απρίλιος 2012 11:51 |