Τελευταίες Δημοσιεύσεις
- Εσωτερικός Κανονισμός Μνημόνιο Ενεργειών Διαχείρισης εκτάκτων αναγκών 2024-2025
- ΟΑΣΠ - MNHMONIO ENEΡΓΕΙΩΝ ΓΙΑ ΣΕΙΣΜΟ ΣΕ ΣΧΟΛΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ 2024-2025
- Eσωτερικός Κανονισμός Σχολικής μονάδας 2024-2025
- Ενημέρωση Γονέων - 'Ωρες Εκπαιδευτικών
- ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ 21ου ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ 2024-2025
Τελευταίοι Σύνδεσμοι
- Επιστήμες και Μαθηματικά
- Στο Σταυροδρόμι Τριών Ηπείρων
- Πολιτικά και Διπλωματικά Γεγονότα της Νεότερης Ιστορίας Μας
- Πήλιουρας Παναγιώτης
- Ο Παραμυθάς
- Μουσική Πρόγραμμα Μελίνα Εκπαίδευση Και Πολιτισμός
- Η Ιστορία Του Καραγκιόζη
- Οικουμενικό Πατριαρχείο
- Θεσσαλονίκη_Χαλκιδική Τρισδιάστη Περιήγηση
- Σεισμικές Δονήσεις Στον Ελλαδικό Χώρο
- Δραστηριότητες Γραπτού Λόγου
- Μουσεία Όλου του Κόσμου
- Νόησις
- NASA
- ESA
- Διαστημικός Σταθμός
- ESA Για Παιδιά
- Ελληνική Αστρονομική Εταιρεία
- Ταξίδι Στο Ηλιακό Μας Σύστημα
- Ευγενίδιο Ίδρυμα
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ MOMus |
Συντάχθηκε απο τον/την Γεώργιος Χαλκιάς |
Πέμπτη, 16 Ιανουάριος 2020 12:17 |
Ένας νέος τρόπος προσέγγισης των έργων τέχνης επιχειρήθηκε από τους μαθητές της Στ τάξης του σχολείου μας, πέρα από τους παραδοσιακούς, με εργαλείο τη γλώσσα του σώματος, ως εναλλακτικό μέσο επαφής και διάδρασης. Η δράση πραγματοποιήθηκε τη Παρασκευή 10 Ιανουαρίου, στο Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης. Μπροστά σε επιλεγμένα έργα τέχνης της κεντρικής έκθεσης της 7ης Biennale, οι μαθητές ενθαρρύνθηκαν να επεξεργαστούν σωματικά τα έργα τέχνης, προσεγγίζοντάς τα με βιωματικό τρόπο. Ολοκληρώνοντας το πρόγραμμα, τα παιδιά χάραξαν τις δικές τους «προσωπικές διαδρομές», έχοντας απελευθερώσει την αίσθηση του σώματός τους. |
Τελευταία Ενημέρωση στις Πέμπτη, 16 Ιανουάριος 2020 12:33 |