Τελευταίες Δημοσιεύσεις
- Εσωτερικός Κανονισμός Μνημόνιο Ενεργειών Διαχείρισης εκτάκτων αναγκών 2024-2025
- ΟΑΣΠ - MNHMONIO ENEΡΓΕΙΩΝ ΓΙΑ ΣΕΙΣΜΟ ΣΕ ΣΧΟΛΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ 2024-2025
- Eσωτερικός Κανονισμός Σχολικής μονάδας 2024-2025
- Ενημέρωση Γονέων - 'Ωρες Εκπαιδευτικών
- ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ 21ου ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ 2024-2025
Τελευταίοι Σύνδεσμοι
- Επιστήμες και Μαθηματικά
- Στο Σταυροδρόμι Τριών Ηπείρων
- Πολιτικά και Διπλωματικά Γεγονότα της Νεότερης Ιστορίας Μας
- Πήλιουρας Παναγιώτης
- Ο Παραμυθάς
- Μουσική Πρόγραμμα Μελίνα Εκπαίδευση Και Πολιτισμός
- Η Ιστορία Του Καραγκιόζη
- Οικουμενικό Πατριαρχείο
- Θεσσαλονίκη_Χαλκιδική Τρισδιάστη Περιήγηση
- Σεισμικές Δονήσεις Στον Ελλαδικό Χώρο
- Δραστηριότητες Γραπτού Λόγου
- Μουσεία Όλου του Κόσμου
- Νόησις
- NASA
- ESA
- Διαστημικός Σταθμός
- ESA Για Παιδιά
- Ελληνική Αστρονομική Εταιρεία
- Ταξίδι Στο Ηλιακό Μας Σύστημα
- Ευγενίδιο Ίδρυμα
Φιλοσοφία για/με παιδιά- Β τάξη 21ου Δημοτικού |
Συντάχθηκε απο τον/την Σπανός Κωνσταντίνος |
Τετάρτη, 20 Μάρτιος 2024 15:47 |
Το κίνημα ή το εκπαιδευτικό πρόγραμμα ή η μέθοδος «Φιλοσοφία για Παιδιά» (‘’Philosophy for Children”/P4C/ΦγΠ) εμφανίζεται στην Αμερική της δεκαετίας του ’70 με ιδρυτή τον Matthew Lipman. Συμβάλλει πολύπλευρα στην ανάπτυξη των παιδιών, στην καλλιέργεια της κριτικής σκέψης, στην ενίσχυση του συλλογίζεσθαι και της δημιουργικής σκέψης, της ηθικής των παιδιών, στην ενίσχυση και βελτίωση της νοηματοδότησης του κόσμου εντός του οποίου ζουν και αναπτύσσονται.
Στο πλαίσιο αυτό με αφορμή την διδασκαλία λογοτεχνικών κειμένων του ανθολογίου πραγματοποιείται στην β τάξη ερευνητικά ανάλυση φιλοσοφικών εννοιών με σκοπό την βελτίωση του προφορικού όσο και του γραπτού λόγου των μαθητών.
Το να φιλοσοφείς σημαίνει να είσαι καθ’ οδόν. Οι ερωτήσεις στη φιλοσοφία είναι πιο σημαντικές από τις απαντήσεις» Carl Jaspers, 1883-1969
Για να διαβάσετεν όλο το άρθρο πατήστε εδώ.
|
Τελευταία Ενημέρωση στις Τετάρτη, 20 Μάρτιος 2024 15:57 |